Laman

Jumat, 26 Juni 2009

Kerak Telor Campur Asinan

Bang Udin Namanya, Beliau penjual kerak telor dibilangan setu babakan. Kerak telornye udeh terkenal seantero jagat betawi. Dalam perjalanannye Bang Udin mau mengepakkan sayapnye nich ya itung-itung pengembangan bisnisnye nich. Mau tau apaan sich kerak telor ntu, apa,, hah hari gini masik belom kenal nich ama makanan khas jakarte, kemane aje loch. Ntu loch makanan yang khas dari jakarte yang bahan bakunye dari telor nikmat banget dah nich makanan. Eits tapi jangan saleh yee kalo ada banyak penjual kerak telor yang bukan orang betawi ya numpang nama aje tuch pake jualan kerak telor.

Makan kerak telor mah enaknye masih angget-angget dah nikmat banget ape lagi disedianye ama kupi or teh angget dach, pasti mantabbb. Selain kerak telor ada banyak lagi nich makanan khas jakarte yang bohai juga pokoknye bisa goyang lidah dach, namanye Asinan Betawi aromanye bukan maen isinye ada sayuran yang masih seger dll dach, bumbunye pake bumbu kacang alias saos kacang nich.

Nah, dalam perjalanannye Bang Udin mau bikin menu atawe makanan yang unik tapi ape yee, sampe suatu bengongan diye ketemu juge tuch pas diye lihat tukang asinan mejeng di kemayoran yang saat ntu dilihatnye kaga nyadar dech tapi membawa berkah. Bang Udin langsung kepikiran dach buat nyampurin ntu jadi makanan yang menarik dan juga bisa bikin mata mendelik saking aziebnye dach. Singkat kate nich Bang Udin nyampurin dua makanan dalam atu menu yaitu KERAK TELOR CAMPUR ASINAN, pertama-tamanye sich banyak juga yang kaget dan juga heran kok kerak telor dan asinan di campur rasenye ape yee kata orang-orang yang pade nimbrung nich. Sekenanye bang Udin mamerin menu barunye dan udah kaga lagi cuman jualan kerak telor ada lagi ya ntu kerak telor campur asinan, eh ternyate dalam itungan minggu aje larisnye bukan maen tuch mixing menunye. singkat kate nich dalam kurang dari satu tahun bang Udin udeh bise buka pangkalan baru tempanye kaga jauh dari setu babakan, saban arinye abis mulu dach ntu makanan bahkan dalam kisaran dua tahun bang Udin udeh bisa buka cabang baru, kaga disangka-sangka dah bukanye di salah satu emol gitu.

Sejauh mata memandang Bang Udin yang tadinye cuman jualan kerak telor, gara-gara kepikiran buat bikin usaha laen eh nonggol dach ide buat campurin antara kerak telor dan asinan jadi satu menu dan ternyata ntu makanan Booming Eiiuuyy. Ampe sekarang Bang Udin udeh punye 5 cabang seantero jakarte, niatnye mah mau bikin sejakarte katenye sich. Kehidupan yang tadinye cuman jualan atu aje sekarang dan banyak makanan laen dach. Rumahnye aje sekarang dah bukan gubuk lagi tapi dah punye rumah gedong dan juga emobilnye aje udeh ade 3 dua mopri alias mobil pribadi dan atunye lagi mobil BMW sport sampe akhirnye Bang Udin dipanggil juragan dan juge bos dach saat diye nunggol di tempat dagangnye.

Nah, ntu kisah dari Bang Udin dari ide mencampurkan dua makanan jadi satu dan ternyate booming tuch makanan. Hal ape yang bise kite ambil tuch; Banyak bang, salah satunye kalau kita mau usahe harus punye ide gile tapi kreatif macam Bang Udin, terus Jangan Takut buat mulainye yee kalau kaga dimulai kapan nyampenye, ya kaga. Segitu dulu dah besok-besok nyusul lagi yee

Yang Penting Usahe dan Juge Tekun Dach Yee, siape tahu aje bisa berhasil macam cerita Bang Udin, Bravo Yeee.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar